TAGASTAMISPOLIITIKA
- Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 30 päeva jooksul.
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- 30-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks ja kauba olemuses ja omadustes on kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning täita see hiljemalt 30 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kui juhtub, et avaldus pole läbi läinud või Ostja pole vastust saanud lähima 3 päeva jooksul siis tuleb saata e-kiri info@travelneeds.ee või helistada telefonil +372 5693 3271.
- Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
- Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 30 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
- Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
- Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Müüja pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
- Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
-
Ostja vastutab Toote väärtuse vähenemise eest:
- Toode tagastatakse või selle pakend on kahjustatud.
- Toode on kaotanud kaubandusliku välimuse (kahjustatud etiketid, kaitsekile vms).
- Toodet on kasutatud.
- Toode on ilma autentsete siltide, kaitsekottide ja samade tarvikuteta, millega seda müüdi.
- Toode on räpases ja/või mitteoriginaalses pakendis (ilma juhiste ja garantiita, kui need tarniti koos Tootega), erineva komplektsusega kui Ostja poolt ostetud.
- Tagastatava kauba komplektsuse eest vastutab Ostja. Kui kaup ei ole komplektne, siis Müüja tagastatavat kaupa vastu ei võta.
- Tagastamisel on vaja esitada arve või muu Müüjalt Toote ostu-müüki kinnitav dokument (nt: maksekaardi väljavõte) ja tellimuse number.
- Kokkuleppel on kaupa võimalik tagastada ka füüsiliselt meie lattu.
Viimati muudetud 08/03/2025