TAGASTAMISPOLIITIKA

  1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 30 päeva jooksul.
  2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  3. 30-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks ja kauba olemuses ja omadustes on kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning täita see hiljemalt 30 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kui juhtub, et avaldus pole läbi läinud või Ostja pole vastust saanud lähima 3 päeva jooksul siis tuleb saata e-kiri info@travelneeds.ee või helistada telefonil +372 5693 3271.
  6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
  7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 30 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  8. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  9. Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  10. Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Müüja pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  11. Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  12. Ostja vastutab Toote väärtuse vähenemise eest:
    1. Toode tagastatakse või selle pakend on kahjustatud.
    2. Toode on kaotanud kaubandusliku välimuse (kahjustatud etiketid, kaitsekile vms).
    3. Toodet on kasutatud.
    4. Toode on ilma autentsete siltide, kaitsekottide ja samade tarvikuteta, millega seda müüdi.
    5. Toode on räpases ja/või mitteoriginaalses pakendis (ilma juhiste ja garantiita, kui need tarniti koos Tootega), erineva komplektsusega kui Ostja poolt ostetud.
  13. Tagastatava kauba komplektsuse eest vastutab Ostja. Kui kaup ei ole komplektne, siis Müüja tagastatavat kaupa vastu ei võta.
  14. Tagastamisel on vaja esitada arve või muu Müüjalt Toote ostu-müüki kinnitav dokument (nt: maksekaardi väljavõte) ja tellimuse number.
  15. Kokkuleppel on kaupa võimalik tagastada ka füüsiliselt meie lattu.


Viimati muudetud 08/03/2025